SPECIÁL: LEPŠÍ SLUŽBY: Jak si získat a udržet zákazníky?
Datum | 23.10.2018 |
Čas | 09:00 - 14:00 |
Co se na webináři dozvíte?
Jak vylepšit zákaznickou péči?
Co zákazníky zajímá kromě ceny?
Jak spolu se zaměstnanci identifikovat příčiny nespokojenosti zákazníků?
Jak správně nastavené postupy mohou i průměrnému zaměstnanci pomoci poskytovat prvotřídní služby?
Jak analyzovat zákazníka a na základě jeho profilu přizpůsobit komunikaci?
Jak budovat vztah mezi vámi a zákazníky, i když se nepotkáváte osobně?
Jak dlouhodobě komunikovat se zákazníky a nespadnout pouze do poskytování věrnostních programů a dávání slev?
Jak webinář funguje?
Inainstaluj te si prosím Zoom na svůj počítač.
Před začátkem webináře vám zašleme odkaz na Zoom meeting
Na konci webináře lektor bude zobpovídat vaše dotazy
Lektor
Anna Šenk
Partneři
DámeJídlo.cz, Rohlik.cz, Lavito, Liftago, Jobs.cz